Veelgestelde vragen
heb je een vraag of advies nodig? Neem dan contact met teun op. Ook wanneer je een zakelijke klant bent of een offerte op maat wenst.
Wij geven je interieur- en verlichtingsadvies, zo nodig schakelen wij een interieurarchitect in.
Veelgestelde vragen
1.1 Heeft teun ook een echte winkel?
Jazeker, zo is Teun begonnen, inmiddels meer dan 25 jaar geleden! Je kan ons vinden in Middelburg, de hoofdstad van Zeeland, in de Gortstraat op nummer 28 van dinsdag t/m vrijdag van 10.00-17.30 uur en op zaterdag van 10.00-17.00 uur. Uiteraard is teun ook geopend op afspraak. Klik hier voor de route van jou naar teun!
1.2 Wat zijn de openingstijden van teuns woonwarenhuis in Middelburg?
Teuns woonwarenhuis is geopend van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Maandag en zondag zijn onze vaste sluitingsdagen én op nieuwjaarsdag, beide paas- en kerstdagen, Koningsdag en Hemelvaartsdag.
Daarnaast kun je teun altijd contacten om te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een afspraak buiten de reguliere openingstijden om.
1.3 Hoe duurzaam is teun?
Wij doen ons best om het milieu te ontlasten, door afval gescheiden aan te leveren en kartonnen dozen en verpakkingsmiddelen hergebruiken we voor verzending van de webshop-bestellingen. Misschien het belangrijkste; teun maakt duurzame keuzes bij zijn inkoop en adviseert ook jou, de eindgebruiker, duurzame aankopen te doen. Zo zijn veel designproducten van gerecycled materiaal gemaakt, hebben een verantwoord productieproces of ontlasten het milieu. Teun gebruikt en adviseert duurzame en spaarzame LED verlichting. Én bij het maken van zijn inkoopkeuzes geeft teun graag podium aan vormgevers die actief omgaan met duurzaam ontwerpen en materiaalgebruik!
1.4 Kan teun ook helpen met de inrichting?
Wij helpen je graag, kom naar ons woonwarenhuis in Middelburg, combineer je persoonlijke stijl met ons deskundige advies, zodat je smaak en lifestyle zich reflecteren in je woonomgeving. Team teun geeft je interieur- én verlichtingsadvies, zo nodig schakelen wij een interieurarchitect in.
1.5 Hoe maak ik een account aan en/of hoe log ik in?
Wat leuk dat je 'n account bij ons wil aanmaken! Door een account aan te maken in onze webwinkel kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Je kan 'n account aanmaken door naar beneden te scrollen op de website en te klikken bij mijn account, op registreren. Vanuit daar kan je inloggen of een nieuw account aanmaken. Je kan ook gewoon hier op klikken, dat is net zo makkelijk.
1.6 Zijn de artikelen bij teun ook echt op voorraad?
Onder de prijs zie je de actuele voorraad zoals ook echt aanwezig in ons woonwarenhuis. Bestel je voor 14.00 uur dan wordt je aankoop diezelfde dag nog bij PostNL aangeboden. Staat de voorraad op nul, dan zie je de leverindicatie erachter staan. Als er bijzonderheden zijn bellen wij altijd even met je voor overleg!
1.7 Wat is de levertijd van mijn bestelling en bezorgen jullie zelf?
Voor 14.00 uur besteld is de volgende dag in huis, mits op voorraad natuurlijk. Bij het afrekenen zie je of je aankoop per post geleverd wordt of door team teun zelf.
Grote en of kwetsbare stukken komen wij liever zelf brengen en dan nemen wij meteen weer alle verpakkingsmaterialen mee retour zodat jij direct van je nieuwe aanwinst kunt genieten!
1.8 Wat zijn de verzendkosten?
Teun verzend gratis vanaf 50 euro binnen Nederland en naar België en Duitsland vanaf 100 euro. De verzending gaat via PostNL en je order wordt vaak al binnen 48 uur aangeboden!
Blijft je aankoop onder de 50 euro dan worden de volgende verzendkosten berekend binnen Nederland: € 6,95, België: € 10,50 en naar Duitsland € 25,00. De pakketten zijn via track & trace te volgen.
1.9 Hoe bestel ik een cadeau?
Teun is dol op cadeautjes inpakken, bij het afrekenen is het mogelijk om een berichtje te plaatsen. Geef hier aan wat je wensen zijn en we pakken je bestelling met liefde voor je in!
1.10 Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?
Oeps, foutje! Kan gebeuren natuurlijk. Je kan ons het beste even bellen tijdens onze openingstijden op het nummer: 0031 (0)118 617652. Teun is telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag 10.00-17.30 uur en op zaterdag van 10.00-17.00 uur. Of stuur je liever een mailtje? Dat kan ook, deze mag naar: [email protected]
1.11 Mijn bestelling is niet naar wens, wat nu?
Da's vervelend! Stuur een mailtje naar [email protected], of bel 0031 (0)118 617652. Indien je niet tevreden bent met je aankoop kun je de bestelde artikelen binnen 14 dagen vanaf de eerste dag na ontvangst retourneren, mits bij ons aangemeld. Je hebt recht op volledige terugbetaling van de artikelen. Teun kan alleen artikelen retour nemen die niet gemonteerd zijn geweest of gebruikt én voorzien van de gehele originele verpakking. En let op, uitgezonderd zijn artikelen die in de 'Sale' gekocht zijn.
1.12 Hoe onderhoud ik mijn meubels?
Teun geeft je passend advies bij jouw uiteindelijke keuze en ook wat dat betekent op onderhoudsgebied. Want dat verschilt nogal eens per stof- én leersoort alsook bij diverse harde meubeloppervlakken. Daarnaast bieden onze leveranciers vaak via hun eigen website onderhoudsrichtlijnen betreffende eigen producten, fijn om nog eens na te kunnen lezen.
1.13 Hebben jullie ook een ophang of montage service?
Jazeker, als je een hang- of wandlamp bij ons besteld heb je de mogelijkheid om onze montageservice aan te vinken. Dan nemen wij daarna contact met je op om de situatie te bespreken en een afspraak te maken, reken dan op 250 euro aan bijkomende kosten. Idem dito als je kunst bij ons koopt of een wandkast, daarvan zijn de extra montagekosten 150 euro. Teun ontzorgt je graag en daar ligt ook de kracht van ons woonwarenhuis; passie voor design, persoonlijk contact, een klein team, en een hoge klant- en servicegerichtheid.